Bilder från nyår!!

Bättre sent än aldrig kommer nu lite bilder från nyårsfirandet.
Under mina 13 voffe-år så var det här ett av mina top 3 nyårsfiranden.
Jag hade stort stöd av min kompis Cleo, som inte alls påverkas eller bryr sig om alla raketer som fyras av under dagen o natten.
Annars hade jag kunnat få låna lilltjejens hörselskydd....dom passade perfekt, o det var inte mycket ljud som smet igenom dom rosa "bollarna"
Lilltjejen och Cleo har blivit riktigt bra vänner....o kramarna delades ut flitigt...
Tillslut tog skointresset över.....vi fyrbentingar glömdes bort och Andreas skor stog i centrum för uppmärksamheten..
.....och våra nya husdjur som bor i en vattenfylld låda i fönstret.
Åke, Olsson och Doris bor i vårat fönster nu
Tassar // Amanda

Kommentarer
Postat av: Moster Carina, Henke, Lilltjejen

<3 Love you Amanda <3

2012-01-10 @ 12:08:38
Postat av: christell & pälsbollarna

Hej

vilken tur att lilltjejen hade sååå coola öronskydd :) å tur cleo va där, så han kunde skydda dej när smällarna kom för nära -vi här tycker smällarna borde förbjudas -har aldrig liksom fattat vitsen med det. Fina julklappar du fått -märks att du är en snäll tjej, då får man fina å goa julklappar...

Ha det bra

Kram från oss

2012-01-10 @ 12:52:48
URL: http://itsallaboutlovingcats.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Ja....dom var huuuur coola som helst!!

Jag håller med...raketer o bomber borde förbjudas.

Matte sa att hon såg att några valde det smäll-fria alternativet "ris-lyktor" på nyårsafton. Tycker att det är ett väldans bra alternativ!!!



Matte har tvingat mig spara lite av godiset jag fick. Dom där pinnarna jag fick av min gamla husse är grymt goda...det är bacon lindat runt dom och det är smarrigt värre. Men tills matte köpt nya så får jag vara lite sparsam med dom delikatesserna.. ;)



Kram och nosPuss o ha det bäst

Amanda

2012-01-11 @ 02:09:25
URL: http://amandaliljestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0