Lördags happening!!

Matte hade bestämt att träffa moster Carina o lill-tjejen i Lördags.
När det för en gångs skull var lite fint väder så bestäde dom sig för att gå en tur i Haga o fika, så då fick inte jag följa med. Det var lite synd sa matte i efterhand, för dom hade träffat en man som hade med sig sin lilla voffa på kaffét.....o då hade jag ju oxå kunnat vara med.
Tydligen var det värsta modell-voffan. Hon hade varit med på NK´s stora bröllops modevisning och även varit med på skivfodralet till en känd svensk artist. Lämpligt nog, som den lilla modell hon är, så hette hon Gucci.
Hennes husse lämnade av henne i famnen på både matte o moster Carina så hon fick vara med i min blogg...
Tvåbentingarna kom tack o lov hem till mig igen efter fika myset. Lill tjejen var lite febrig o hängig först, men det försvann tack vara en alvedon, en festis och lilla jag!!!
Det målades teckningar på mattes räkningar o det bläddrades rätt friskt i en klädtidning.....intresset för kläder börjar visst tidigt i min tvåbenting-familj....
Ser ut som lillan är på fel avdelning....herrkläder....
Eftersom jag missade fikat på stan så fick jag fika-tuggpinne hemma istället. Jag tappade helt intresset för tuggpinnar ett tag, men den hobbyn har jag tagit upp igen!!
Mys-tassar // Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0