Fest!!

Jag o matte hade fest i helgen. Det var lite blandan kompott av inflyttningsfest/kräfskiva/födelsedagsfest typ. Jag var liiiite ouppfostrad o skällde lite extra (typ nästan hela tiden) på en av mattes kompisar....men ibland har det sina fördelar o göra sådär. Tvåbentingarna brukar nämligen praktisera samma knep på skälliga voffar som dom gör på karlar, nämligen o muta med mat...hehe...
Jag fick smaka lite allt möjligt gott av Carro som fanns på bordt, plus att matte gav lite extra godis....en lyckad kväll i mina ögon....
Mumsiga snittar o annat gott slank ner....
Efter all mat så blev det en himla massa gos...o mys...o puss-kalas.
Jag blev helt enkelt ordentligt omhändertagen an alla tjejer hela kvällen!!!
En grymt lyckad fest helt enkelt som varade ända in på småtimmarna....
tass // Party Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0