13 år!!

Igår var ingen vanlig dag...igår var det min födelsedag, nummer 13 i ordningen!!
Dagen startade med härlig födelsedagsfrukost bestående av köttbullar, kokt skinka o lite vanliga knartar.
Matte...har du fotat klart snart?? Jag är jääääätte hungrig nu...

Dra på trissor så gott!!!!

Jag hade märkt att matte smygit omkring o pysslar med hemliga grejer kvällen innan....o allt smusslande hade resulterat i ett fint o stort rosa paket!!!
Jag älskar paket....speciellt när dom lukat gott!!!

Åh...tack matte...jag tänker öppna med en gång, för det kommer inga mer gäster nu va??

...finns det nån öppning här nånstans???...

Här får man ta i med tänderna.....

Wow....vad mycket godis...o bara till mig.... tjohooooo...

Matte, jag skulle gärna smaka på den här blåa påsen.....
Det här är livet på en filt....

Födelsedags tassar // Amanda

Kommentarer
Postat av: christell å pälsbollarna

Stort Grattis AMANDA

från oss i M-dal

Pälsbollarna å matte

2011-06-25 @ 21:56:08
URL: http://itsallaboutlovingcats.blogspot.com/
Postat av: Emma

Din matte vet hur hon ska skämma bort dit! Jag är helt övertygad om att du hade en helt underbar födelsedag!



Tass/ Bettan

2011-06-26 @ 09:28:54
Postat av: Amanda

Tack!! Jag hade en mysig dag o blev bortskämd ordentligt!!



Tasselitass

2011-06-27 @ 11:11:32
URL: http://amandaliljestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0