Dan före dopparedan.....

...o jag har sen ett par dagar redan fått lov att lägga tassarna på min första julklapp.
Min förra husse kom o lämnade en klapp till mig i onsdags...gissa om jag blev glad!!!
Ett fint paket som luktade grymt gott.....jag försökte smita iväg med julklappen när vi kom in igen, men matte kom på mig o la undan den. Matte fick strikta regler från min gamla husse som löd "Öppnas på julafton"!!! 





Tack så mycket för paketet!!!

Igår var jag tillbaka på Västra Djuksjukhuset för en återkontroll and mitt stukade ben. Johanna tog emot oss och gjorde en grundlig undersökning av mitt ben. Svullnaden har nästan försvunnit helt o hållet och nu är det dags att börja öka längden på promenaderna. 5 min ökning per vecka....lär dröja innan det blir några långpromenader att prata om.... Jag fick godis för gott uppförande hos läkaren.....o tvåbentingarna tog för sig av sitt godis, utan att behöva vara med om nåt otrevligt....lite orättvist tycker jag....


Friska tassar // Amanda


Kommentarer
Postat av: Moster Carina, Henke, Lilltjejen

Åh vilken fin julklapp!!!

Och vad härligt att höra att

benet är bättre!!

Puss kram från oss <3

2011-12-24 @ 00:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0