Semestertider!!!

Både jag o matte har haft semester.....o det har genererat i ett visst blogguppehåll...
Jag o matte har varit iväg på massa mysigheter på hemmaplan, slottskogsmys o 2-årskalas.
Sedan har vi varit iväg på en "riktig" semester oxå, vi åkte till Gotland i 5 dagar. Vi bodde helt gry,t ur voffe-synpunkt... Hade ett voffeanpassat rum i en liten stuga med egen trädgård!! Hur bra som helst!!
Jag har fått åka på semester utan matte oxå, åkte med min gamla husse till Ånge o hälsade på tvåbentingarna där uppe. En bild säger mer än tusen ord....så här kommer mina härliga semesterdagar!!!
Jag o min nya kompis Leo!!!
Tass // Amanda

Kommentarer
Postat av: Moster Carina

<3 Love You! <3

2011-08-06 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0