På älgjakt!!

Jag o matte drog ut på älgjakt idag.....det låter kanske som att vi tog med oss en älgstudsare o en stor dos tålamod o styrde stegen mot nåt jaktområde ....njaeeeh...varken jag eller matte är så vidare värst intresserade av det. Det enda jag gillar att jaga är killar o leksaker, o matte jagar inget alls vad jag vet.
Vi tog oss en liten promenad till Slottis och gick runt bland djurgårdarna där älgarna finns....
Innan batteriet i kameran dog så hann matte ta kort på kronhjortarna.....


...en svan...


...skylten vid älgarnas hood...


.....näst sist o absolut inte minst, mister Älg!!!


...o till sist så fastnade även jag på bild....




Skön söndag önskar jag er alla.


Kommentarer
Postat av: Moster Carina, Henke, Lilltjejen

<3 Puss

2011-08-20 @ 22:50:25
Postat av: stormamma

Vilka fina bilder. Kram

2011-09-02 @ 12:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0